Garantie & Klachten
Garantie & Klachten
Bij TropiCasa geloven we in puur vakmanschap, duurzame materialen en langdurig gebruiksplezier. Al onze massief houten krabpalen en kattenmeubels worden met de hand gemaakt en grondig gecontroleerd. Toch kan er – hoe zorgvuldig we ook zijn – iets misgaan. In dat geval staan we voor je klaar.
Onze producten worden geleverd met een garantie van 2 jaar vanaf de aankoopdatum.
Deze garantie dekt fabricagefouten en gebreken in materialen of vakmanschap.
Mocht er binnen de garantieperiode iets mis zijn, dan zorgen wij voor een passende oplossing.
Wat valt onder de garantie?
- Fabricagefouten, zoals structurele gebreken of onjuiste montage
- Fouten ontstaan tijdens het productieproces of door ons vakmanschap
- Problemen die optreden bij normaal gebruik van het product
Wat valt niet onder de garantie?
- Kleine scheurtjes of barstjes als gevolg van temperatuur- of luchtvochtigheidsverschillen (natuurlijke werking van massief hout)
- Gebruikssporen en slijtage die ontstaan bij normaal dagelijks gebruik
- Schade door onjuist gebruik, zoals stoten, vallen of verkeerd onderhoud
- Beschadiging veroorzaakt door derden, zoals bij verhuizing of eigen transport
Garantieclaim indienen
Denk je dat er iets niet klopt met je product? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.
- Stuur een e-mail naar info@tropicasa.nl
- Vermeld je bestelnummer in de e-mail
- Omschrijf kort het probleem
- Voeg foto's toe van het probleem.
Zodra wij je melding ontvangen hebben, bekijken we die zorgvuldig. We nemen daarna contact met je op voor een passende oplossing.
Denk bijvoorbeeld aan een herstelmogelijkheid of een andere passende oplossing.
Klachtenprocedure
Wij doen er alles aan om je een prettige ervaring te bieden – vooral als er iets niet helemaal loopt zoals verwacht. Heb je een klacht over onze service, levering of communicatie? Laat het ons weten, zodat we samen een goede oplossing kunnen vinden.
Stuur je klacht naar info@tropicasa.nl met een korte toelichting, eventueel met foto’s. Je ontvangt binnen 24 uur een bevestiging van ontvangst. Vervolgens nemen we binnen enkele dagen contact met je op met een reactie of voorstel.
Bemiddeling & Geschillen
Komen we er samen toch niet uit? Dan is het altijd mogelijk om een onafhankelijke partij in te schakelen. TropiCasa is aangesloten bij een erkende geschillencommissie en wij doen er alles aan om elk probleem netjes en eerlijk op te lossen.
Contact
Heb je vragen? Onze klantenservice is bereikbaar van 09:00 tot 00:00 uur, 7 dagen per week. Neem contact op met de chat op de website of mail naar info@tropicasa.nl – Onze klantenservice Team met Richard en Esmee helpen je graag.
